Saturday, April 17, 2010

Penamaan Calon PRK Hulu Selangor

Hari ini adalah hari penamaan calon bagi PRK Hulu Selangor. Dewan Pemuda PAS Kawasan Setiu sebagaimana di arahkan oleh BPPNT telah menghantar 2 orang petugas untuk membantu kemenangan PR bagi tempoh bermula 13 hb dan berakhir hari ini. Daripada 17 April hingga hari pembuangan undi, kawasan lain pula akan turun secara bergilir-gilir mewakili PAS Terengganu bertugas di PRK ini.

Sebagaimana telah di maklumi secara resmi empat orang calon di sahkan bertanding untuk PRK ini. Selain Dato' Zaid Ibrahim yang mewakili PR, seorang calon MIC mewakili BN dan dua calon bebas terdiri bekas pimpinan MIC Bahagian Hulu Selangor dan AJK Pemuda UMNO Shah Alam.


Sememangnya ada sedikit sebanyak pertikaian berkenaan pemilihan calon PR oleh petugas PAS, tetapi keputusan yang di buat oleh PKR mencalonkan beliau mesti di terima oleh seluruh jentera PR bagi memastikan kerusi Hulu Selangor dapat di kekalkan di tangan PR. Ianya penting untuk meneruskan momentum sokongan kepada PR bagi mengambil alih kerajaan pusat pada PRU akan datang.

Ulasan berkenaan calon PR boleh di baca Di Sini. Juga boleh di buat penilaian Di Sini juga Di Sini.

No comments:

Followers