Thursday, June 28, 2007

Bolasepak Persahabatan


Program julung kali di adakan antara AJK Pemuda DUN dengan Pemuda cawangan. Perlawanan bolasepak persahabatan dengan Pemuda Cawangan Bukit Cempaka telah di adakan pada Jumaat 22 Jun 07 yang berkesudahan AJK Pemuda DUN telah di belasah 7 – 3 setelah seri 2 – 2 pada separuh masa pertama. Perlawanan telah di adakan di Padang Alternatif berhampiran Kg Pasir Puteh, Bukit Cempaka.
Pasukan AJK Pemuda DUN Batu Rakit.....

Perlawanan persahabatan ini di adakan adalah bertujuan untuk merapatkan hubungan serta kemesraan antara kedua belah pihak bagi memudahkan saluran maklumat dan arahan kerja. Ini akan di ikuti dengan siri seterusnya dengan cawangan-cawangan lain pula selepas ini mengikut masa-masa yang terluang.

Tidak ada hadiah yang di sediakan, cuma sehelai tuala muka bercopkan Pemuda DUN sebagai cenderamata di berikan kepada semua pemain pemuda cawangan selepas tamat perlawanan.

Dah banyak kali cuba upload gambar lain, tapi masih tak dapat-dapat. Mungkin kerana masalah line internet yang slow atau memang tak ada kemahiran untuk itu, tak tahulah. InsyaAllah akan cuba lagi esok atau kalau ada masa petang ni.

No comments:

Followers