Saturday, April 18, 2009

Mesyuarat Agung DPPKS

Seminggu berlalu mesyuarat agung Dewan Pemuda PAS Kawasan Setiu (DPPKS) yang di adakan pada 11 April 2009 bertempat di Masjid Lama kg Buluh, Bandar permaisuri, setiu.
YB Ustaz Mohd Nor Hamzah selaku Perasmi Mesyuarat Agung Kali ini menerima cenderahati daripada Ketua Pemuda Setiu yang lalu Ustaz Shaharizukirnain.

Mesyuarat Agung pada tahun ini di adakan pemilihan AJK yang baru. Selaku timbalan pada sessi lalu, nak tak nak terpaksalah memikul beban amanah selaku ketua pula pada sessi ini berikutan bersaranya Ust Shahari yang telah melewati usia pemuda.

Banyak yang perlu di lakukan untuk memastikan kesinambungan perjuangan untuk menarik sokongan pemuda dan melaksanakan agenda perubahan bagi memartabatkan Islam dalam kehidupan anak muda. Golongan remaja yang telah di rosakkan pemikiran dan cara hidup mereka oleh UMNO selama lebih separuh abad . Inilah medan saya sekarang. Lujnah-lujnah telah di bentuk dua hari lepas dan InsyaAllah pasukan ini akan terus bergerak dan bekerja semampu mungkin.

Antara perwakilan yang hadir.

Pasukan baru ini ada Dr, ada Peguam, ada Guru, ada tukang lektrik, ada boroh kasar, ada petani dan ada mekanik di samping usahawan daripada pelbagai bidang.

Harapan yang tinggi di harapkan daripada sahabat-sahabat ini untuk sama mengembeling tenaga menjayakan fokos yang telah di buat dalam mesyuarat pertama baru ini.

2 comments:

ahli pemuda di kaherah said...

salam..tahniah saya ucapkan kepada u nazari serta saf pimpinan baru pemuda semoga diberkati dan diberi petunjuk oleh Allah swt dlm mengemudi kapal besar ini..aaminn.

ahli pemuda di kaherah said...

tahniah diucapkan kpd u nazari serta pimpinan pemuda smg allah swt memberi berkat dan taufik untuk mngemudi kapal besar ni...amiinn..

Followers